Badanie satysfakcji klienta
Urząd Miasta Tarnowa przypomina o trwającym badaniu satysfakcji klientów. Zachęcamy do wzięcia w nim udziału i podzielenia się swoją opinią. Anonimowy kwestionariusz dostępny będzie do końca roku 2025.
Ankieta składa się z ośmiu pytań. Należy w niej między innymi wskazać, czego dotyczyła załatwiana sprawa, jak oceniany jest ogólny poziom świadczenia usług oraz czytelność informacji o zasadach załatwiania spraw w urzędzie. Można także ocenić poszczególne elementy obsługi klientów.
Ankietę można wypełnić online - link znajduje się TUTAJ. Wersję papierową można natomiast wrzucić do urn ustawionych w budynkach Urzędu Miasta Tarnowa (ul. Mickiewicza 2, ul. Nowa 3, ul. Nowa 4, ul. Wałowa 10). Kwestionariusze dostępne są na miejscu.
(mt)